29 Ağustos 2016 Pazartesi

VMA 2016 || Bazı ünlülerin stil incelemesi||Rihanna

Merhaba!!
YAZI  BANA AİTTİR İZİNSİZ KOPYALANAMAZZ!
Bildiğiniz üzere dün yani 28 ağustosu 29 ağustosa bağlayan gece VMA 2016 gerçekleştirildi.Ve Bende Tabiki uyumadım onu bekledim :D Biraz izleyip yattım ve sabah da geri kalanını  izledim.
Yayın canlı olarak digiturk ve internetin bazı sayfalarında yayınlandı :D bende digiturk den bulamadığım için internetten izledim :D Eğer Yayını izlemek isterseniz yazının sonuna linkleri koyucam , iki link koyucam biri ünlülerin showlarını gösteren video bide benim canlı olarak youtubedan izlediğim link tabi ben önce mtv nin sayfasından izlicektim fakat kastı oyüzden youtubedan denedim.
Çok Uzattım hadi başlayalım :D 
Öncelikle ben 9 yıldır smiler ve 3 yıldır selenatorum :D Ve 1 yıldırda navy'im :D
Bu yüzden en çok merak ettiklerimde bunlardı :D
Fakat miley instagramdan gelemiyeceğini duyurdu çünkü köpeği barbie  ve yoga yapmakla ilgilendiğini söyledi :D O yüzden gelemedi :/ Selena ise Turları devam ettiği için gelemedi :/
Bu arada justin bieber instagram hesabını tekrar açtı :D onunda linkini aşağıya koyucam ve bence bu konuda sel haklı :D
Bu yüzden en merak ettiğim rihanna oldu :D
rihanna VMA 2016 da white carpet 'da yoktu fakat ilk gösterisinde şunları giydi  :D

YAZI  BANA AİTTİR İZİNSİZ KOPYALANAMAZZ!




Açıkcası ben rihanna ya pembeyi çok yakıştırıyorum :D
Ve Açılış performansında da şunları söyledi ;Only Girl,Please Don’t Stop the Music”, “We Found Love”, “Where Have You Been”.
Hepsini bir mashup şeklinde söyledi :D

YAZI  BANA AİTTİR İZİNSİZ KOPYALANAMAZZ!

Ben bayıldım :D Rihanna zaten son konserlerinde bunun gibi fakat farklı renklerini giyiyor.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sonrasında Rihannanın diğer performansıda seyircilerin arasında olmuştur.





YAZI  BANA AİTTİR İZİNSİZ KOPYALANAMAZZ!


Burdada Beyaz ve siyah şeklinde bir kıyafet seçtiğini görüyoruz :D
Ve bu perfonmansında da  şu şarkıları söyledi ;Rude Boy”, “What’s My Name” , “Work.” 
yine mashup şeklinde söyledi.

YAZI  BANA AİTTİR İZİNSİZ KOPYALANAMAZZ!

Ve rude Boy u söylerken acayip heyecanlandı ve bunu sesinede yansıdığını görebiliyoruz ..


şimdi de sırada üçüncü performansı var . Burda da Şu şarkıları söyledi ;Pour It Up” , “Bitch Better Have My Money ve Needed me .
ve yine mashup şeklinde söyledi :D







YAZI  BANA AİTTİR İZİNSİZ KOPYALANAMAZZ!
Ve son olarak Drake ile birlikte kapanış konuşmasını yaptı ve ödülünü aldı.Aldığı ödülleri yazıcağım.
Burda öylediği şarkılar ise ; “Stay”, “Diamonds”,“Love On the Brain.”
Ve burdaki kıyafeti MÜKEMMEL.





Aldığı ödüller ; Work ile En iyi Düet ödülünü Almıştır ,Michael Jackson Video Vanguard Award ödüllerini almıştır.
YAZI  BANA AİTTİR İZİNSİZ KOPYALANAMAZZ!




Bu Yazı da Bu kadardı , Hangi Ünlülerin Vma Detayları Gelsin Yorumlara Yazarsanız Sevinirim :D
YAZI  BANA AİTTİR İZİNSİZ KOPYALANAMAZZ!

Bahsettiğim Linkler : Full Vma , Full Show Rihanna İnstagram,Vma İnstagram , Mtv instagram , Justin Bieber İnstagram

YAZI  BANA AİTTİR İZİNSİZ KOPYALANAMAZZ!

Görüşmek Üzere !!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sosyal Medya: instagram:serryins

-Serranın Minik Dünyası








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder