9 Ağustos 2016 Salı

Pastel Pro Fashion Matte Serisi 551 Soft Rose Ruju İnceleme |||Geri Döndüm !!

Herkese Uzun Bir Aradan Sonra Yeniden Merhaba!!
Bugün sizlerle başlıktaki ruju inceliyeceğiz.
Bu ruju çok severek almıştım anısını istersenizde youtubedaki herhangi bir videomun altına rujun anısı diye yazarsanız istek gelirse çekicem :D
Başlayalım .D

Öncelikle Benim Dekor Amaçlı fotoğraflarımı bir görelim :D
Not:Fotoğraflar Bana aittir izinsiz alınmaz !! 




Evet Paketi Bu şekilde çok tatlı açılan ve çok güzel misler gibi kokan bir ruj :D 
                                                         
Numarası 551 Soft Rose :D



Paketi Resmen bana bağımlılık yaptı çünkü o kadar güzel açılma sesi varki :D


Rujun içindeki maksimum boyut :D


Swatch'unu merak edenlere ise swatch 'u bu şekilde dudaktaki duruşu da hemen hemen aynı gibi :D
Ben özellikle dudak rengime yakın olan renkleri seçiyorum ruj alırken ki çok fazla abartı durmasın :D
Ve Özellikle mat rujlara bayılıyorum....Buda mat bitişli bir ruj..
Ürünün fiyatı 17.90 civarında..Ve Ürünü gratislerden bulabilirsiniz :D


Siz Bu yazımı nasıl buldunuz? 
Yorumlarınızı bekliyorum...
Görüşleriniz  neler :D?
Sevgiler....
Beni Snapchatt den takip edin : serrakaran


-Serranın Minik Dünyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder