17 Mart 2016 Perşembe

#PrayforAnkara

Merhaba!!!!
Uzun Süredir Yazı Yazamıyorum.Hepiniz Biliyorsunuz ki ülkemizde son zamanlarda terör olayları dahada çoğaldı o sebeple yazılarıma bir süre ara veriyorum.Burdan da Herkese Haber Vermek İstiyorum.20-21 Mart Arası İlimizde (İstanbul) Patlama Olucak.Haberi Dün Gece Telefona Gelen Mesajla aldım.Lütfen Evinizde Durun.Dışarı Çıkmamaya Özen Gösterin.Teröristler(PKK)Ülkemize Tuzak planlamış olabilir o nedenle lütfen adımımıza dikkat edelim.Özellikle Alışveriş Merkezi Taksim,Beşiktaş Gibi Yerlere Gitmeyelim.Ve Ülkemiz Burda Acı İçerisindeyken Benim Yazı Paylaşmam Nedensizce Ve Saçma olucak o yüzden  2 gün gibi bir ara veriyorum yazılarıma..Teröre gelince, acımadan,hiç kimseyi düşünmeden insanları çok rahat öldürebiliyorlar.Ülkemizde kaç tane bomba patladı.Bu hiç hoş değil.Mustafa Kemal Atatürk'ün bir sözü var "Yurtta barış cihanda barış".Evet Söyleyin Nerede Barış....Kendimi Düşünüyorum onların (ölenlerin)Yerine.Ben Olsam Korkudan ölürüm.Ölmesem Bile Unutamam.O 
zaman benim hayatım kayar.Doğudaki insanlar ki buna her gün katlanıyor.Hatta Katlanamıyor bile.O Yüzden Bu Savaşın Bir An Önce Bitmesini Diliyorum.Tek Çaremiz Dua Etmek.Ve Lütfen 20-21 Mart(Pazar ,Pazartesi)Dışarı Çıkmayınız.
#terörülanetliyoruz #yeter#

-Serranın Minik Dünyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder