8 Mart 2016 Salı

Listerine Advenced White || Ağız suyu

Merhaba!!
Öncelikle Bütün Kadınların Kadınlar Günü Kutlu Olsun....
Bugün Daha Önceki alışveriş yazımda  bahsettiğim Listerine Advenced White'ı İnceliyeceğiz.Daha Önceki Yazıma Ulaşmak İsterseniz Tık
Başlayalım.

Fotoğrafı Şu Şekilde.
İndirimsiz Fiyatı:15 tl
İndirimli Fiyatı:7.25 tl





Kullanımı:Günde İki Veya Üç Kez Yani Kaç Kere Dişlerinizi fırçalıyorsanız O kadar bundan kulanıcaksınız.Dişlerinizi Fırçaladıktan Sonra Kapağına koyup ağzınızda çarkalyıcaksınız.



Benim Görüşüm (Sponsorlu Değildir):Ben Bundan Önceden de Kullanmıştım.Fakat Mavi Sıvılı olanı kullanmıştım.Bu Tamamen Şeffaf.Ve Ben 3 Gündür Kullanıyorum.Ufacık Bile olsa etki yapıyor.2 Hafta kullandıktan Sonra Tekrar sizinle Paylaşıcağım.Çünkü Kutuda 2 haftada daha parlak dişler yazıyordu.Ben Beğendim.Gerçekten Denemenizi Tavsiye Ederim.



Sponsorlu Yazılar İçin İletişim: serrannmnkdnyas@outlook.com
Facebook:Tık

Görüşlerinizi Aşağıya Yazabilirsiniz.

Görüşmek Üzere..
Birdahaki Yazım Ne olsun??


------------------------------------------------
-Serranın minik Dünyası


3 yorum:

  1. 2 hafta sonra olan değişikliliği bizimle paylaşmayı unutma sakın :)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ediyorum bu listerine agız çalkalama suyunu. Bİr türlü deneme fırsatı bulamadım.
    Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil