6 Mart 2016 Pazar

Gratis Alışverişi ||||Kadınlar Günü İndirimi ||||İhtiyaç

Merhaba!
Dün Yazamadım Çünkü Yazıcak Konu Bulamadım.Lütfen Aşağıya İstediğiniz Yazıları Yazar mısınız?
Bugün Gratisden Ufak Tefek Bir şeyler Aldım .Dört Parçadan Oluşuyor.Dediğim Gibi Sadece İhtiyaç Amaçlı aldım.Artık  Birsüre Dışarı Çıkmadığım zamanlar Hariç Makyaj Yapmıyacağım.O yüzden Biraz da Bakım'a Yöneliyorum blogda da.Bu Alışverişin Çok Detayına Değinmeyeceğim.Çünkü onlar hakkında detaylı Yazılar Yazıcağım.
Başlayalım!
İlk olarak Fotoğrafı Şu Şekilde Olan Body Fantasies Vanilla adlı vücut spreyi.
Ben Bunu İlk Defa Denedim.e Bence müthiş.Büyük Boyu Kalmadığından Küçük Boyunu Aldım.
Fiyatı İndirimde 4 tl ye denk geldi.Normalde 7.90 tl.


2.Ürün İse Kağıt Sabun Benri Markasına Ait.Ben Okulda İhtiyacım Olduğu İçin Aldım.Birkez Denedim ve güzeldi.



3.Ürün İse Dove markasına ait olan El Ve Vücut Kremi.


4.Ve Son Ürün İse Listerine Advanced White Adlı Ağız Çalkalama Suyu.
 


Toplu Alışverişin Resmi:


Benim Alışverişim Bu Kadardı.Öncelikle Hangisinin Yazısının Gelmesini İsterseniz Yorum Atın.Detaylı Anlatımda ; Fiyat,Görüş,Neden vb.Şeyler Olucaktır.


Görüşmek Üzere..
-Serranın minik Dünyası


2 yorum:

  1. Merhaba, Listerine'in bu ürününü kullanıp yorumlarınızı yazmalısınız.
    Bloguma beklerim: https://caganerkan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Yorumun İçin Teşekkürler.Bloguna Baktım.

    YanıtlaSil