6 Şubat 2016 Cumartesi

En Çok Görüntülenen Yazılarım || No :1

Merhaba!!
Okullar Açılıyor.Ve Bahsettiğim Kadar Çok Yazı Yazamadım.Bunun için üzülmeyin.Yazmaya Devam Ediceğim.Blog Defterimde Bütün Yazıcağım Yazıları Planladım.Çok Kısa Zaman Sonra Sizlerle Olucaklar İnşallah. 
Bugün En Çok Görüntülenen Yazılarımdan Bahsediceğim.

Başlayalım.
5'den 1'e Doğru Geri Sayım Yapıcağım.
5-

Body fantasies-Pink Vanilla Kiss-Body Sprey-#Ürün İnceleme   (63 Görüntülenme)

Başlığı olan Vücut Spreyi Gratis'in 2015'in Başlarında Mağazalarına Getirmiş Olupta Gerçekten 2015 yılının içinde çok fazla sevilen ve satılan ürünüydü.Fiyatı 11,90 olup Küçük ve büyük boyu olmayan bir vücut spreyi.Bu Benim 2015 Yılında Favorimdi Bu yılda Favorim Olucak.
Yazının Linki İçin Tık Tık

4-


Ürün İnceleme Seri #1 No:2 Eklips Su Geçirmez Makyaj Çantası (67 Görüntülenme)
Başlığı olan Su Geçirmez Makyaj Çantası da Gratislerde Satılıyor.Fakat Şuan Stokta Bitti.Ve Sonuncusunu Ben Almıştım ehehe .Gerçekten Çok Hoş Bir Yapısı Var.Su Geçirmez Özelliği Var.İçi de Naylon Bir Şekilde.Bence Çok Güzel Bir Çanta.Hala daha Kullanıyorum.Fiyatı 9,90 dı.
Yazının Linki İçin Tık Tık

3-

     İnceleme Chanel Chance Parfüm Seri #1 No :3    (75 görüntülenme)    


 Başlığı olan Chanel Ve internette satılan ve Chanel Markasına ait bir parfüm.Kokusu Bayağı Kalıcı.1-2 Saat tutuyor.Çok Güzel Kokuyor.Özel Günlerde kullanıyorum.Çünkü Bayağı Ağır da Bir Kokusu Var.
Yazının Linki İçin Tık Tık

2-

Eklips Makyaj Süngeri??   (77 görüntülenme)

Bağşlığı Olan Eklips Makyaj süngeri  Gratislerde Satılıyor.BB krem,Fondöten,Pudra vb uygulamak için kullanılıyor.Bence Fırçalardan daha Kullanışlı.Fiyatı 6-7 tl gibi.Bence Süper Bir Ürün.Fakat Su İle doldurduğumuzda yere atınca zıplıyor.
Yazının Linki İçin Tık Tık

1-
Madame Coco Amber Vücut Spreyi (189 Görüntülenme)

Başlığı Olan Amber Vücut Spreyi Süper kokuyor!! Fiyatı Şuanda İndirimde olduğu için 8,90.Madame Coco'da Satılıyor.Çiçekimsi Kokuyor.Ve Bu Benim En Çok Görüntülen Yazım.
Yazının Linki İçin Tık Tık

Daha Çok Ne Tür Yazılar Gelsin.Lütfen Yorum Yapın.

Sosyal medya :

İnstagram :Tık
İnstagram:Tık
Facebook:Tık

Not:Bütün Tık Ve Tık Tık lar Başka Sayfalara Götürüyor :)

-Serranın Minik Dünyası




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder