17 Şubat 2016 Çarşamba

Bisküvili Truff Top Çikolatalar || Yapılışı

Merhaba!!
Bugün Çok Değişik Bir Yazı İle Karşınızdayım.
Bugün Bir Tatlı Tarifi İle Karşınızdayım.İlk Defa Bu tür bir Yazı Yazıyorum.Çok Görüntülenirse devamı gelebilir.Ben Bu Tarifi İnternetten Araştırdım.Ve Beğendim.Sizlere de sunmak istedim.
Başlayalım :D
Tadı mozaik pastayı andıran, pembeye bürünmüş bu çikolataları yapıcağız.
  
Not :Fotoğraflar Bana ait değildir.


Görünüşü Bu Şekilde.Çok Tatlı Duruyorlar.
Malzemeleri Verelim;
• 155 gr (2/3 su bardağı) krema
• 168 gr bitter çikolata parçaları
• 250 gr pötibör bisküvi
• Kaplama için: 120 gr toz şeker, İki damla pembe gıda boyası

Malzemeleri de çok kolay ve her yerde bulunabilir.

Yapılışı;
• Kremayı ocakta kaynayana kadar ısıtın.

• Büyük bir kaba çikolataları koyun, üzerine kremayı dökün ve çikolata eriyene kadar çırpma teli ile karıştırın.

• Bisküvileri rondoda çekin. Çikolatalı kabın içine ekleyin ve spatula ile karışımı birbirine yedirene kadar karıştırın.

• Toz şekerle gıda boyasını blenderda karıştırın. Pembelik oranını arttırmak isterseniz bir iki damla daha boya ilave edebilirsiniz.

• Ellerinizi ıslatın ve çikolata hamurunuzdan toplar yapın. (Eller ıslak olmazsa birbirlerine yapışmayacaklardır.)

• Pembe toz şekere veya dilerseniz hindistan cevizine bulayabilirsiniz.

• Buzdolabında muhafaza edin.


Sizce Nasıl ?( Bence süper :) )

Görüşmek Üzere..

-Serranın Minik Dünyası

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. :D Umarım Beğenmişsindir.Daha Fazla Yazı İçin Takip Edebilirsin ve böyle daha çok yazı gelmesini istersen böyle yazılarda gelsin yazabilirsin.Teşekkürler.Yorum Yazarak mutlu ettin :D

      Sil