4 Şubat 2016 Perşembe

Alışveriş ||| Gratis,Watsons

Merhaba!!
Uzun Zaman Oldu Hatta Neredeyse Sönmestr bitiyor.
Bu Son Günleri İyi Değerlendirmek İstiyorum.Bugün 2 tane yazı gelicek.Ayrıca Facebook Sayfamız İçin Özel Bir Yazı Gelicek.Fakat Görmeniz İçin Blogumun Facebook sayfasını beğenmeniz lazım.
O zaman Alışveriş Listemi Sizlere Göstermeye Başlayabilirim.
Öncelikle Ürünün Fotoğrafı;


Daha Önceki Yazılarımda da Gördüğünüz Gratiste Satılan Body Fantasies Markasına ait Pink Vanilla Kiss Adlı Vücut Spreyi.Ben Bu Parfümden Her Gratis'e Gittiğimde alıyorum.Fiyatı ;11,90
Bir Önceki İnceleme Tam Şurada.Fakat Çok Detaylı Olmadığı İçin İçeriklerini Yorumdan Sorabilirsiniz.

İkinci Ürünüm İse Yine Gratisten;

Fakat kendisini Bir arkadaşıma hediye olarak aldım.Eğer Sizde Hediye Almak İsterseniz Baby Lİps'i Tercih Edebilirsiniz.Bence Tam Hediyelik Bir Ambalajı Var.Neredeyse Her Tanıdığıma Aldım :D
Bir Önceki Baby Lips İNceleme Yazımı Görmek İsterseniz Linki Tam Şurda

Bir Diğer Ürünüm İse ;

Balmiii!!
Çoğu Youtuber Buna Fazla Yağlı Diyordu.Hatta Bazıları Kapağını Açarken bütün ürünü aldı diyorudu.Fakat Ben Öyle Bişiyle Karşılaşmadım.Ürün Birazcık yağlı.Ama Bence Nemlendirmesi Süper.Bu Ürününde Detaylı incelemesi bugün gelicek.

Sıra Geldi Watsons kart'a.Ben Çıkarmanızı Tavsiye ederim.Bu Gratis Kart Gibi Ücretsiz Değil.Fİyatı 2,50 tl.Ama Çok Güzel Fırsatları Var.Mesela Kip'in İçinden indirim kuponları çıkıyor.Mesela Toni&Guy 'dan 10 tl indirim gibi :)Bence Çok Güzel Bir kart.Örneğin Kayıt İşlemlerinden Sonra 250 puan Kazanıyorusunuz.Örneğin Alışverişiniz 58 tl mi tuttu.58 puanınız oluyor.Ve En güzelide Puanları Dilediğiniz Gibi Harcamak :)
Sizce Yazım nasıldı?
Yorumlarınızı Bekliyorum.

-Serranın Minik Dünyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder