23 Ekim 2015 Cuma

Blogda Kışın Neler Olucak!!

Merhaba!!
Bugün Blogda kışın olacakları biraz uzun yazıyla açıklıyıcağım.
İlk olarak Derslerime ve Sınavlarıma Yoğunlaşıcağım İçin Blogda Cuma Ve Cumartesi Günleri Yazı Yazabiliceğim.Birer İkişer Yazı falan.
Konuları Şöyle Olucak :
Öneriler,Kışın İşinize Yarayacak Şeyler,Ürün Tanıtımları,Giyinme Önerileri,Alışveriş Yazıları,Kendin Yap Önerileri Olucak.
Ve tabiki Okullar Kışın Tatil Edilirse Daha Çok Yazıyla Sizlerle Olucağım.
Tabi İzleyicilerimiz Çoğaldığı İçin Daha Çok Yazmak İsterim.
Elimden Geldiği Kadarıyla Yazmaya Çalışıcağım.

Görüşmek Üzere:
İnstagram: serrakaran
serraninminikdunyasi

-Serranın minik Dünyası

Bu yazıyı Yazmak Aklıma Nerden Geldi ??
DuyguylaEniyiler Blogu . Bloga Tıklayarak Ulaşabilirsiniz :)


18 Ekim 2015 Pazar

Essence Black Oje

Merhaba!!
Bu Yazıyı Herkes Okuyabilir Biraz Komik Oldu.
Bugün Essence The Gel nail Polish Ojesini Tanıyıcağız.


Bana Ait Bir Fotoğraftır.
İzinsiz Alınmaz.
Almak İSteyenler Yoruma Yazıp belirtebilirler.
Başlayalımmm.(Sanki Bişi Yedimde Tadı Çok Güzelmiş gibi Oldu eheh)
Bu Oje Gerçekten Çok tatlış.
Bi Yandan Siyah Rengi Ve Ojeyi Sevdiğim İçin Güzel.(Gerçi En Sevdiğim Renk Mavi)
Rengini Gerçekten Güzel Veriyor.
Fiyatı 2.50
Gratis,Migros,Watsons larda da Bulabilirsiniz.
Not:Resim Benim Değildir.

Sanki Mat Bir Oje Olsaydı  daha iyi olurdu gibi.

Numarası:46
İsmi:Black is back

Bir Dahaki Yazım Herkesi Kaplayan Bir Yazı Olucak...

Okuduğunuz için Çok Thank You [ eheheh ]

👽👽👽

-Serranın minik Dünyası













14 Ekim 2015 Çarşamba

Verimli Ders Tekrarı Nasıl Yapılır??

Merhaba!!
Yazmayalı Uzun Zaman Oldu...
Bugün Herkesi Kapsayan Bir Yazı Yazmaya Çalıştım.
Umarım Beğenirsiniz.
Yazının Bitimindeki Gri Alandaki Tepkilerden Birine Basarsanız Mutlu Olurum.
Başlayalım...
***********************************************
***********************
**********
1-50 Dakikada bir 5 dakikalık molalar verin.
2-Renkli Kalemlerle Unutmamanız için önemli yerlerin altını çizin.
3-Uçlu Kalem Yerine Kurşun Kalem Kullanın.
4-Ortam Fazla Dağınık Olmasın.
5-Mümkünse masada Çalışın.
6-Yanınızda Atıştırmak İçin Bişiler Olsun.
7-Küçük Postitler Yada Renkli Kağıtlar Olsun.


Bugünlük Aklıma bu kadar Geldi.
Aklıma Geldikçe Yazabilirim..
Emin Değilim.
Şimdilik Görüşmek Üzere.

Sosyal Medya:
İnstagram:serrakaran ve serraninminikdunyasi

-Serranın Minik Dünyası

7 Ekim 2015 Çarşamba

Baby Lips Cherry Me İnceleme

Merhaba !!
Bugünün Yazısı Kısa bir Yazı Olucak.
Baby Lips Cherry me Renkli olanı İncilicez.




Bu şekilde.Benim Böyle Çok Heyecanlı Olduğum Bir Günde almıştım.İlk Baby Lipsim Oluyor Kendisi.:).
Kokusu Aşırı Çilek ve Frambuaz Kokuyor.
Renk Vermesi Orta Şekilde.
Ben Çok Beğenerek almıştım.
görüşmek Üzere Takipte Kalın.

İnstagram:serrakaran
İnstagram:serraninminikdunyasi

6 Ekim 2015 Salı

Okul Önerileri #2


Merhaba!!
Bugün Okul Önerileri #2 Olarak Neler Yapmalısınız?? Paylaşıcağım.

1-Öğretmenlerinizi İyi Dinleyin . 
2-Derste Arkadaşlarınızla Konuşmayın.(Kimler buna uyuyo)
3-Öğretmenlerinizin Gözüne girmeye çalışın.
4-sakız Çiğnemeyin.
5-Sınıfınızdaki tanınmışlarla arkadaş olun.
6-Mutlaka bir Erkek Ve Kız Grubunuz olsun.

Bu kadardı.
Umarım Yazımı Beğenmişsinizdir.
Görüşmek Üzere...


-Serranın Minik Dünyası

5 Ekim 2015 Pazartesi

Favori Müziklerim #2

Merhaba!!
Bugün Favori Müziklerin 2.sini Yapıyorum.
Başlayalım.

1-Cant Stop Dancing
2-Same old love
3-you now you like it
4-trndstrr remix
5-leon on
6-borderline
Benim Müzik Listem Şuan İçin Böyle ;




Takipte Kalın..

Görüşmek Üzere..


-Serranın Minik Dünyası

Dıy Back The school // Okula Dönüş Defter Şekillendirme...

Merhaba!!
Bugünün 2.yazısı.
İlk Olarak Adımlarla Başlayalım.
1-İlk Sade Bir Defter Seçimi Yapmaya Özen Gösteriniz.
2-Renkli Bantlarınızı Veya Stickerlarınızı Hazır Hale Getirin.

3-İstediğiniz Şekilde Süsleyin.Ben Fotoğraf Koleji Gibi Yapmak İstedim ama Yapabildimmi Bilmiyorum. :) eheheh.Ortasına da 3 tane üst üste çizgi koydum.Aslında Aklıma Fazla bişi Geldiği Söylenemez.
Bugünlük Bu kadardı.
Görüşmek Üzere...

-Serranın Minik Dünyası

Okul Önerileri #1

Merhaba!!
İlk Olarak Bir Duyuru Yapmak İstiyorum.Bu haftadan Sonra Yazılar Haftada 6 kere cuma, cumartesi ve pazar günleri günde 2 şer yazı  yazıcağım.
Evet. Şimdi Yazımıza Geçebiliriz.

Bugün Okulda Çantanızda Neler Olması İle İlgili Bir yazı yazacağım.
Not:Serinin Devamı Gelicektir.
1-Selpak Mendil
2-Nemlendirici; Örneğin Baby Lips renk vermeyenler yada az renk verenler.
3-Not Defteri
4-Eğer Evden çıkmadan Önce Fırçalamadıysanız Diş Fırçası.
5-Listerine ( küçük boy)
6- Renkli Postitler
7-,El temizleme jeli
8-Cüzdan
9-küçük boy deoderant yada roll on.
10-Tokalar
11-Renkli Kalemler.
.
.
.
Şimdilik Bu kadar..

Okuduğunuz için teşekkürler..
:))
Sol Taraftaki bu siteyi izle yazısına basarsanzı sevinirim.

Sosyal Medya :
İnstagram:serrakaran ve serraninminikdunyasi

Görüşmek Üzere...

-Serranın Minik dünyası

3 Ekim 2015 Cumartesi

Body Fantasies-Pink Vanilla Kiss-Body Sprey- #Ürün İnceleme

Çooooookkk uzun Bir Aradan Sonra Geri Döndüm.
Ürün İnceleme Serisine Yeniden Başladım.
İlk olarak Ürünün Fotoğrafı Şu Şekilde ;

Pembe Olandır.
Kokusu Acayip Güzel Vanilya Kokuyor.
Ben Ürünü Gratis den aldım.
Fiyatı 11.90 dı.
Gayet Beğendim.
Almanızı Öneririm.
......

Sosyal Medya
İnstagram:serrakaran ve serraninminikdünyasi

Uğradığınız İçin Teşekkürler.Ve İzleyicimiz olmak İSterseniz Sol Taraftaki "Bu siteyi İzle" Yazısına Tıklamanız Yeterli.


-Serranın Minik Dünyası