11 Ağustos 2015 Salı

BEAUTY BLENDER


Herkese merhaba! Bugün sizlere bütün makyaj fırçalarınızı bir kenara attıracak ürünü tanıtıyorum. Öncelikle altını çizmek istediğim bir kaç nokta var. Çok istediğim bu orjinal Beauty Blender eskiden Türk bir websitesi tarafından satılıyormuş, ancak o site kapanmış. Ben beauty blender ı keşfetmekte geç kaldım.

 Gratis, Sephora ve MAC'te gördükleriniz orjinal Beauty Blender değil. Farklı bir sürü markanın makyaj süngerleri olduğunu ve hatta bazılarının tıpa tıp Beauty Blender'a benzediğini biliyorum, ancak MAC'in makyaj süngerini denemiş biri olarak benim gözüm orjinal Beauty Blender'da.

Gelelim kullanımına. Sünger'i su dolu bir kaseye atıyoruz. Süngerin tamamen ıslandığından emin oluncaya kadar bekliyoruz.


Daha sonra suyunu iyice sıkıp, süngeri kuru bir peçeteye sarıyoruz. Sünger ıslak değil, nemli olmalı. İçinden su gelmeyeceğinden emin olduğumuzda sünger kullanıma hazır olacaktır. Ufak bir not: bu işlemi her kullanımdan önce tekrarlamak gerekiyor.


Sünger nemlendikten sonra biraz daha büyük ve yumuşak hale geliyor. 

Ve herhangi İstediğiniz Kapatıcı-concealer-highliter-fondoten  Gibi malzemelerinizle Deneyebilirsiniz Ben Denemedim Fakat Bugün alıp Deneyiceğim..
Sevgiler..
Takipte Kalın :D


-Serranın Minik Dünyası












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder